Míša Vránová

Jsem na mateřské, ale nezajímám se jen o pleny. Často sedím u počítače nebo notebooku, sleduju iPhone, svítím moderním LED osvětlením. Peču v domácí pekárně nebo připravuji RAW polévky a smoothie. Miluju moderní technologie. Nebaví mě být jen ženou v zástěře. @ladyvirtual.cz | #mother | #wife. Vítejte v mé domácnosti.
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 264x

Míša Vránová

Chytré věci? Hlavně moudrá rozhodnutí!

Dnes mě zaujal článek https://pavelchalupsky.blog.idnes.cz. Chytrost nejsou čáry. Ani máry. Co nám chytré věci berou a naopak dávají?

22.5.2020 v 16:05 | Karma: 0 | Přečteno: 84x | Diskuse| Společnost

Míša Vránová

Proti trudomyslnosti i koronaviru pěstuju bylinky

Šli jsme na vesnici za klidem a i tady nás dohnal koronavirus. Jako každého, že. Ale nemám si na co stěžovat. Ano, omezení jsou, ale máme zahradu a lesy na dosah ruky. Do boje proti koronadepce jsem vytáhla těžký kalibr - bylinky.

25.4.2020 v 11:24 | Karma: 9,09 | Přečteno: 248x | Diskuse| Osobní

Míša Vránová

Jak si doma umixovat ráj plný ovoce a zeleniny?

Nenarodila jsem se pro vaření. Nechám to povolanějším, třeba mému Manželovi. Je výtečný kuchař. Já se u vaření vztekám, vše umažu a někdy se s tím bojím nastoupit před strávníky. Změnila jsem to. Pořídila jsem mixér.

17.2.2016 v 0:00 | Karma: 9,32 | Přečteno: 347x | Diskuse| Ostatní