Míša Vránová

Chytré hodinky v době koronavirové

Možná už si pamatujete, že nejmodernějším technologiím příliš neholduji. Mám to totiž spíše opačně. Mnohem blíž mám k přírodě, tichu a klidu, který se s ní neodmyslitelně pojí.

20.4.2021 v 20:37 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 73 | Diskuse

Míša Vránová

Život online život vesnický

Přestěhovali jsme se z Velkoměsta na Maloměsto. Přišlo nám, že je tam hodně lidí a přestěhovali jsme se do malé vesnice. Co nás k tomu vedlo? A udělali bychom to, kdyby nás naše živobytí nenutilo být pořád/často online?

19.9.2018 v 15:16 | Karma článku: 12.50 | Přečteno: 472 | Diskuse

Míša Vránová

3 týdny do porodu! Poplach!

Za 3 týdny rodím! Velmi jemně se mi začínají v hlavě rozeznívat budíky a zvonečky. Však ten pořádný alarm už přijde brzy. Mám všechno připravené? Můžu v klidu rozjímat a s napětím očekávat Druhorozeného?

22.2.2016 v 0:00 | Karma článku: 5.88 | Přečteno: 199 | Diskuse

Míša Vránová

Dodržujete vždy bezpečnost? Já ne

Chováte se za každých okolností bezpečně? Já ne. Vím to. Mrzí mě to. Možná je to pro mě i adrenalin? Kdo ví.

19.2.2016 v 7:29 | Karma článku: 11.36 | Přečteno: 509 | Diskuse
Počet článků 11 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 264

Jsem na mateřské, ale nezajímám se jen o pleny. Často sedím u počítače nebo notebooku, sleduju iPhone, svítím moderním LED osvětlením. Peču v domácí pekárně nebo připravuji RAW polévky a smoothie. Miluju moderní technologie. Nebaví mě být jen ženou v zástěře. @ladyvirtual.cz | #mother | #wife. Vítejte v mé domácnosti.