Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

3 týdny do porodu! Poplach!

Za 3 týdny rodím! Velmi jemně se mi začínají v hlavě rozeznívat budíky a zvonečky. Však ten pořádný alarm už přijde brzy. Mám všechno připravené? Můžu v klidu rozjímat a s napětím očekávat Druhorozeného?

Spíše ne. Nejsem typická maminka v domácnosti. Prvorozená i Manžel mohou dosvědčit. Jak se to projevuje? O výchovu Dcery se dělím téměř na polovinu s Manželem. Stejně tak se spolu dělíme o práci a domácnost. Jsem šťastná, že to tak je. Neumím si představit být 100% vytíženou ženou v domácnosti. Asi bych byla brzy na budku.

Co děláme 3 týdny před porodem?

Pracuju

Možná i víc, než dřív. S Manželem pomáháme připravovat weby a věnujeme se také online marketingu. Milujeme to, baví nás to, spojuje nás to. Již několik let. Bohužel jsem si ale nabrala víc práce, než možná za ty 3 týdny mohu zvládnout. S mojí povahou se do porodnice před dokončením všech úkolů nevydám. Tak musím jen doufat, že Syn bude po mě a vydrží.

Bloguju

Tedy snažím se. Snažím se psát, co to jen jde. A vím, že to pak dle toho vypadá. Prach bídně. Asi jako když se přiznávám k tomu, že nečtu návody. Tak asi tak podobně vypadá každá příprava před novým článkem. Nijak. A přitom bych tak moc ráda měla super šystém! Ráda bych se "vypsala", našla svůj styl, svou flow. Ale pořád mohu tvrdit: Je mi přes 30 let a neumím psát.

Vzdělávám se - tedy - snažím se

Denně "odchytám" přes různé nástroje několik desítek článků. S tím, že si je přečtu při uspávání Dcerky (zatím pohádky nevyžaduje, takže mohu). Nebo před spaním, na záchodě, při venčení psa. Projdu pouze pár procent. Je mi to líto, ale čas strašně rychle letí. Nechávat to na "za týden" v některých případech nedává smysl. Moderní technologie a "ty onliny" rychle zastarávají.

Asi hodně díky Manželovi jsem se dostala do stadia, kdy mě toho zajímá víc, než mám času. A cítím, že víc, než dokáže můj mozek pojmout. Ale to už je věc druhá. Na mateřské jsem se kromě přebalování začala zajímat také o LED technologie. Nebo jsem začala uvažovat o nákupu projektoru. Že jsem o tom začala uvažovat já a ne můj Manžel, je na pováženou.

Sžívám se s přírodou

Abych tu nepůsobila jako matka, co prosedí celý den na počítači u práce a na každou blbost potřebuje elektronickou hračku na čudlíky, musím se ještě zavčas obhájit.

Jde mi i o přírodu, moc a to čím dál víc. A vím, že po porodu Syna to teprve vypukne. Hledáme místo pro Náš Dům. Naši Rodinu. A nechceme stavební parcelu 1 000 m2. Ráda bych velkou soběstačnou zahradu a na ní dům ze slámy a hlíny. Srdce mi říká: "Jo, to je ono, běž za tím." Ale peněženka a zdravý rozum bohužel vrtí hlavou. Svépomocí? Ptám se sama sebe. A kdo bude dělat ty marketingy?

Tak se nám snad povede dosáhnout vysněného... no aspoň z poloviny.

Dobře, dobře, zabaleno už mám

Aby celý ten můj stav nezaváněl nebezpečím, o kterém jsem psala v předchozím článku, pokusím se nasbírat i pár plusových bodů jako opravdická Matka, která nic nenechá náhodě:

  • postýlka připravena jest,
  • cestovní postýlka též,
  • zabaleno do porodnice - hotovo,
  • kočárek, který pojme až 2 děti - připraven ve vozovém parku,
  • připravena na porod? Ne! :)
Autor: Míša Vránová | pondělí 22.2.2016 0:00 | karma článku: 5,88 | přečteno: 199x
  • Další články autora

Míša Vránová

Chytré hodinky v době koronavirové

Možná už si pamatujete, že nejmodernějším technologiím příliš neholduji. Mám to totiž spíše opačně. Mnohem blíž mám k přírodě, tichu a klidu, který se s ní neodmyslitelně pojí.

20.4.2021 v 20:37 | Karma: 0 | Přečteno: 73x | Diskuse| Osobní

Míša Vránová

Jak jsem léčila paradentózu

Paradentóza symbolizuje hned vedle zubního kazu jednu z nejčastějších věcí, kvůli které vyrážíme za naším zubním lékařem. Je nepříjemná, bolí a zkrátka a jednoduše nám komplikuje každodenní život.

4.9.2020 v 14:27 | Karma: 5,27 | Přečteno: 242x | Ostatní

Míša Vránová

Chytré věci? Hlavně moudrá rozhodnutí!

Dnes mě zaujal článek https://pavelchalupsky.blog.idnes.cz. Chytrost nejsou čáry. Ani máry. Co nám chytré věci berou a naopak dávají?

22.5.2020 v 16:05 | Karma: 0 | Přečteno: 84x | Diskuse| Společnost

Míša Vránová

Koronavirus se v domečku zvládá pohodlněji. Hlavně dětem.

Na naši cestu z města za vysněným bydlením na vesnici jsme nevstupovali s naivitou, jak to bude jednoduché a celé ozářené sluncem. Bylo to těžké, sakra těžké.

6.5.2020 v 13:48 | Karma: 5,31 | Přečteno: 124x | Diskuse| Osobní

Míša Vránová

Proti trudomyslnosti i koronaviru pěstuju bylinky

Šli jsme na vesnici za klidem a i tady nás dohnal koronavirus. Jako každého, že. Ale nemám si na co stěžovat. Ano, omezení jsou, ale máme zahradu a lesy na dosah ruky. Do boje proti koronadepce jsem vytáhla těžký kalibr - bylinky.

25.4.2020 v 11:24 | Karma: 9,09 | Přečteno: 248x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 264x
Jsem na mateřské, ale nezajímám se jen o pleny. Často sedím u počítače nebo notebooku, sleduju iPhone, svítím moderním LED osvětlením. Peču v domácí pekárně nebo připravuji RAW polévky a smoothie. Miluju moderní technologie. Nebaví mě být jen ženou v zástěře. @ladyvirtual.cz | #mother | #wife. Vítejte v mé domácnosti.