Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Dodržujete vždy bezpečnost? Já ne

Chováte se za každých okolností bezpečně? Já ne. Vím to. Mrzí mě to. Možná je to pro mě i adrenalin? Kdo ví.

"Dodržujte bezpečnost. Dodržujte bezpečné rozestupy. A taky bezpečnostní tabulky! Investujte bezpečně. Znáte pravidla bezpečnosti? Neriskujte. Nechoďte ven. Doma jste v bezpečí. Jízda na kole je nebezpečná. Znáte zásady bezpečného používání platebních karet?"

A tak bychom mohli pokračovat ještě pěkně dlouho.

Pojem bezpečí v nás zanechává pocit jistoty a útočiště, kde se můžeme schovat před zlým světem.

Proč o tom píšu už 511. znak? Nu, protože jsem dostala od Manžela za uši, že nedodržuji bezpečnost na internetu. Poté, co jsem se vrátila z uspávání Dcerky, mi slavnostně oznámil, že mi vymazal všechna hesla z prohlížeče. Au! Krve by se do mě nedořezalo. Paradoxně se pode mnou zlomila bezpečná větev, má jistota. :)

Rozhodla jsem se nad bezpečností zamyslet a přiznat si, při jakých příležitostí zbytečně riskuji.

10 nebezpečných věcí

  1. Ukládám si hesla do prohlížeče - a to už asi 10 let. Co s tím? Nová už si dávám do KeePassu, ale to mám opravdu strávit X hodin přepisováním? Asi bych si měla přečíst nějaké zajímavé články. Třeba právě teď jsem našla Jak propojit KeePass s Google Chrome? Bingo! Třeba je to moje záchrana. No a jednou provždy a pro všechny: připravte si silné heslo.
  2. Zásadně si nečtu návody - spoléhám na svou intuici. Ha! Tak ano, některý návod si přečtu. Třeba ty k lékům nikdy neignoruji a čtu třeba před každým použitím.
  3. Sáhla jsem si na nože od nového mixéru - ačkoliv se to v návodu nedoporučuje. Návod zatím četl jen Manžel.
  4. Jezdím ráda autem - však i to může být nebezpečné! Zvlášť, když se příliš zaposloucháte do hudby.
  5. V létě se koupu ve rybnících - i když jsou zelené, hnědé a něco v nich plave. Tedy už méně. Děti tak nějak nechají člověka dospět.
  6. Chtěla jsem alkohol na slovinské benzínce - a to se přeci nedělá!
  7. Vypila jsem i 10 piv za večer - no jo, ale kolik mi sakra bylo? 18 let?
  8. Chodím s kůží na trh - možná i tento blog je krajně nebezpečný a já se do toho pouštím. A moc se mi to líbí. I když vám možná zatím ne. Ale já to zlepším, slibuji!
  9. Slibuji něco, co nemusí klapnout - viz 8. bod.
  10. Nebezpečně moc miluji svého Manžela - i když mi "skoro" vymazal všechna hesla z prohlížeče. Proč skoro? Nějak se mu to nepodařilo. Hurá! :)

Měla jsem strach, jak nebezpečně se chovám. Ale není to tak!

Autor: Míša Vránová | pátek 19.2.2016 7:29 | karma článku: 11,36 | přečteno: 510x
  • Další články autora

Míša Vránová

Chytré hodinky v době koronavirové

Možná už si pamatujete, že nejmodernějším technologiím příliš neholduji. Mám to totiž spíše opačně. Mnohem blíž mám k přírodě, tichu a klidu, který se s ní neodmyslitelně pojí.

20.4.2021 v 20:37 | Karma: 0 | Přečteno: 73x | Diskuse| Osobní

Míša Vránová

Jak jsem léčila paradentózu

Paradentóza symbolizuje hned vedle zubního kazu jednu z nejčastějších věcí, kvůli které vyrážíme za naším zubním lékařem. Je nepříjemná, bolí a zkrátka a jednoduše nám komplikuje každodenní život.

4.9.2020 v 14:27 | Karma: 5,27 | Přečteno: 244x | Ostatní

Míša Vránová

Chytré věci? Hlavně moudrá rozhodnutí!

Dnes mě zaujal článek https://pavelchalupsky.blog.idnes.cz. Chytrost nejsou čáry. Ani máry. Co nám chytré věci berou a naopak dávají?

22.5.2020 v 16:05 | Karma: 0 | Přečteno: 84x | Diskuse| Společnost

Míša Vránová

Koronavirus se v domečku zvládá pohodlněji. Hlavně dětem.

Na naši cestu z města za vysněným bydlením na vesnici jsme nevstupovali s naivitou, jak to bude jednoduché a celé ozářené sluncem. Bylo to těžké, sakra těžké.

6.5.2020 v 13:48 | Karma: 5,31 | Přečteno: 124x | Diskuse| Osobní

Míša Vránová

Proti trudomyslnosti i koronaviru pěstuju bylinky

Šli jsme na vesnici za klidem a i tady nás dohnal koronavirus. Jako každého, že. Ale nemám si na co stěžovat. Ano, omezení jsou, ale máme zahradu a lesy na dosah ruky. Do boje proti koronadepce jsem vytáhla těžký kalibr - bylinky.

25.4.2020 v 11:24 | Karma: 9,09 | Přečteno: 248x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

V Berlíně hoří výrobní hala firmy produkující zbraně poskytnuté Ukrajině

3. května 2024  15:44,  aktualizováno  19:02

Hasiči na jihozápadě Berlína likvidují rozsáhlý požár výrobní haly, ve které jsou uskladněny...

Šli do stanu zjistit, zda nemají nádor. Krutou odpověď jich slyšelo 170

3. května 2024  18:30

Preventivní akce Stan proti melanomu se v Praze, Brně a Ostravě zúčastnilo přes 3800 lidí. Lékaři...

Maláčová o důchodech: Nad 60 let jsou lidé bez šance. Rekvalifikují se, věří Pertold

3. května 2024  18:15

Podcast Vláda v úterý schválila návrh důchodové reformy. Počítá se zvyšováním důchodového věku nad 65 let...

Ukrajině nastává „nejtemnější hodina“. Začíná mluvit o jednání s Rusy

3. května 2024

Premium Ukrajinské armádě se stále nedaří stabilizovat situaci na frontě a nálada v Kyjevě je čím dál...

  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 264x
Jsem na mateřské, ale nezajímám se jen o pleny. Často sedím u počítače nebo notebooku, sleduju iPhone, svítím moderním LED osvětlením. Peču v domácí pekárně nebo připravuji RAW polévky a smoothie. Miluju moderní technologie. Nebaví mě být jen ženou v zástěře. @ladyvirtual.cz | #mother | #wife. Vítejte v mé domácnosti.