Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Pravidelně cvičte. Běhejte, skákejte, cvičte jógu."

Šťastný člověk, který to může dělat i navečer. Dříve jsem mohl, ale za poslední cca rok, když večer cvičím (nějak namáhavěji a déle), tak pak spát nemůžu :-(

Jinak dobrý článek. Nejvíc je to ale, alespoň u mne, o psychice.

0 0
možnosti

Nespavost je často způsobena tím, že mozek nevypne a stále o něčem přemýšlí. Proti tomu účinně funguje pustit si mluvené slovo. (Široký sortiment mluveného slova lze stáhnout z rozhlasového archivu (doporučuji třeba Toulky českou minulostí) nebo z Království mluveného slova.)

0 0
možnosti
Foto

Tělo nemá rádo, když musí něco dělat na povel. Teď se musíš postavit, teď musíš usnout jsou kontraproduktivní povely. Až to samo přijde, postav se, až to samo přijde, usni si.

0 0
možnosti

Nádhera, díky za ten článek, bo s nespavostí celkem bojuji a přitom prožívám nejhezčí období mého života, proto se mi to těžko chápe. Zkušenost mě dodala pár info, vše co píšete sedí jen dodám, když se v noci budím ať už pro vykonání potřeby, nebo pro cokoliv jiného přestal jsem se koukat na hodiny. Zdánlivá maličkost , ale pomohla mi. Spím tak 4 hoďky a pak WC a pak se to dál někdy zdaří a někdy ne. Prášek není řešení, bo jsem ráno jak přeprogramovaný a necítím se odpočinutý. je to běh na delší trat, ale lékař mi nepomohl a tak se snažím sám.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS